ВСІ ЗАПИСИ

Швидке засіб від застуди дитині відгуки

Температура 38, соплі. Чим лікуєте, що допомагає швидко одужати?

Анонім автор теми:

Температура 38, соплі. Чим лікуєте, що допомагає швидко одужати?

лікаря не пробували викликати?

так як цілком можливо, що реакція на зуби… у нас також лікар сьогодні була, сказала, що горло практично в нормі і не могло бути причиною такої високої температури…

з призначень «Віферон» (свічки 150000), рясне пиття, ніс промивати аквалором, горло бризкати тантум-верде або мірамістин… все!

швидше ніяк — тут від організму залежить!!

Лікар крім анаферону і тантум верде нічого більше не говорить слушної

Анонім автор теми:

Лікар крім анаферону і тантум верде нічого більше не говорить слушної

що вона ще може сказати?

всі діти іноді хворіють!… схеми лікування найчастіше одні і ті ж…

та й зуби ніхто не відміняв!!

як тут люблять радити — мамі валеріану курсом! 😆

нам ще говорили до 38 не збивати темпу. Рясне питво, ромашка, эргоферон, тантум-верде.

Анонім:

нам ще говорили до 38 не збивати темпу

згодна! організм повинен боротися!!

збиваю тільки після 38,5 або перед сном, якщо гарячий, то даю що-небудь…

Эргоферон, в ніс аквалор або фізрозчин. Рясне питво, гуляти з темп до 38 обов’язково провітрювати. До 38,5 темп не збивати. Навіщо в горло щось бризкати якщо горло в нормі, не треба.

Катя:

гуляти з темп до 38 обов’язково

Ви серйозно?

Нічим не лікуємо, тільки рясне пиття і сон

Анонім,

Так, серйозно. Гуляємо завжди. Звичайно прогулянки не такі активні як зазвичай, коротша за тривалістю, і якщо на вулиці нижче 10.

А ми як то 37,2 вийшли, так після сну одразу підскочила до 38. Більше не експериментуємо.

зсередини:

рясне питво, ніс промивати аквалором, горло бризкати тантум-верде

Плюс анаферон і деринат від нежитю в ніс)))

Не особливо допомогло. Дала оциллококцинум і малюкові і собі т. до заразилася. Ніс розмалювала йодної сіточкою, грудку і шийку на ніч з мазала Шрі -ланкским бальзамом на зразок Зірочки. Стало легше. Бодрячком вже. Поправляти!

Анонім,

Коли захворює дитина після/під час сну часто скаче темп. Навряд це через прогулянки.

і кашель, біль у горлі і всяку слиз багато років лікуємо тільки редькою з медом, дешево і безвідмовно діє, якщо, звичайно, немає алергії на мед:

беремо чорну редьку, вирізаємо серцевину, фаршируємо двома ложечками меду, вранці п’ємо сиропчик — «жива вода» практично

Я своїх лечу за призначенням лікаря і народними способами. Якщо причина ГРВІ, то лікар призначав противірусні свічки Віферон по 2 разів в день, щоб допомогти маленькому організму боротися з вірусом і не дійти до ускладнення. Температуру я збиваю засобами на основі ібупрофену, а якщо вона через короткий час знову підвищується, то даю дитячий парацетамол. Є нежить, значить промиваємо ніс морською водичкою і при необхідності використовую судинозвужувальну приблизно 3 дні, довше у нас нежитю не буває. Головне зараз дитині часто пити чай, компот, морс. Я роблю чай з ромашки з медом, лимоном або коренем імбиру. їсти даю малинове варення. Добре додавати в чай свіжоприготоване пюре з калини. Цибулю нарізаю, засипаю цукром і сік, що утворився малі п’ють із задоволенням. Сік чорної редьки з медом мені подобається, але діти не люблять, хоча саму редьку їдять із задоволенням. Коли температура стабілізувалася, виходимо гуляти, а в той час по квартирі протяги гуляють :).

зсередини,

Я теж не збиваю в такому випадку, але мої то стрибають вище стелі і до 40. А є дітки, які важко переносять підвищену температуру, тоді вже треба станом дивитися. Себе я раніше збиваю, бо не виношу ломоту в тілі 🙂

23 грудня 2011, 13:29

Дівчатка, порадьте хороші ліки від застуди та вірусу, щоб швидко підняло. Так мені хреново!!! Температури начебто немає або маленька, але дуже болить горло, нежить і дзвін у голові прям, а очі з орбіт вискакують, слабкість! Щоб годуючим можна було. Спасибі! Оцилококцинум не допомагає.

Коментарі

Я як простигаю, починаю Умкалор приймати. Стає набагато легше-температура знижується, ніс починає нормально дихати, кашляю набагато менше. У домашній аптечці завжди тримаю його.

Мені при перших симптомах ГРВІ тільки противірусні допомагають. Вже більше року, як дізналася про Инфлюциде. Коли починає морозити, з’являється нежить і ломота в тілі, рассасываю ці таблетки кожну годину і через кілька днів самопочуття поліпшується. І, як правило, лікарняний на 2-3 дні коротше, ніж у моїх колег.

РоссÐя, МоскÐ2а

СоÐ3ласна с ТађьяноÐ1 про АнђÐГрÐппÐн от Нађур проÐукт, ђоже эђÐм среÐсђÐ2ом прРорÐ2Рпользуюсь. У неÐ3о Ð2кус прÐяђныÐ1 РсосђаÐ2 раÐует-нет фенÐлэфрÐна с кофеÐном, кођорые моÐ3ут скачкРÐаÐ2ленÐя Ð2ызÐ2ађь. Рберу Ð2 Ð2ÐÐе расђÐ2орÐмых порошкоÐ2, после ђоÐ3о, как Ð2ыпÐÐ2аю ÐÑ…-ђемперађура снÐжаеђся, ломођа Ð2 ђеле прохоÐÐÑ’ÑŒ.

РоссÐя, МоскÐ2а

Рђут болела, Ðаже Ðо апђекРÐоÐ1ђРне моÐ3ла. СÐелала Ð2ыÐ2оÐ, чђо наÐо побольше Ð2сеÐ3о ÐомоÐ1 закупÐÑ’ÑŒ, а ђо кошмар какоÐ1-ђо был.

РоссÐя, Варнаул

ОÐ1, понÐмаю Вас, ђоже ђут орÐ2Рначалось,прям ђак плохо было мне. КупÐла шÐпучÐе ђаблеђкРАнђÐГрÐппÐн от НађурПроÐукт -посђаÐ2ÐлРменя на ноÐ3РРсамочуÐ2сђÐ2Ðе сђало лучше Рђемперађура упала Ðо нормальноÐ1. Теперь Ð2 апђечке среÐсђÐ2о буÐу Ðержађь.

 

РоссÐя, Рязань

Мне, коÐ3Ðа просђыÐ2аю хорошо помоÐ3ает ÐнÐ3аÐ2ÐрÐн. РзамеђÐла, чђо еслРпрÐнÐмаю еÐ3о Ð2о Ð2ремя болезнÐ, ђо Ð2се прохоÐÐт Ð3оразÐо бысђрее, самые осђрые сÐмпђомы ухоÐят Ð2ообще через ÐÐ2а Ðня. Мне эђот момент очень Ð2ажен, т.к. на больнÐчныÐ1 уÐ1ђРне моÐ3у Рболею на рабође.

КомменђарÐÐ1 уÐален

РоссÐя, РосђоÐ2-на-Дону

прРпросђуÐе Ðскользуюhttps://www.boiron.ru ђам есђь ÐнсђрукцÐя смођря от чеÐ3о Ð2ам

ПопробуÐ1ђе ÐнфлюцÐÐ Ð2 уÐарноÐ1 Ðозе прÐняђь — по ђаблеђке кажÐыÐ1 час. Меня он Ð2сеÐ3Ðа прРпросђуÐе Ð2ыручает. К ђому же, сосђаÐ2 ђам полносђью нађуральныÐ1 — Ðаже беременным можно. Да РсÐмпђомађÐку (фарÐнÐ3Ðт, рÐнÐт) прекрасно усђраняет. ВызÐораÐ2лÐÐ2аÐ1ђе!

Ðнна

19 ноября 2015, 21:50

РоссÐя, МоскÐ2а

Да, к сÐмпђомам просђуÐы наÐо Ð2сеÐ3Ðа быђь Ð3ођоÐ2ым. У меня брат очень часђо просђыÐ2ает, поэђому Ð2сеÐ3Ðа сђараюсь Ðержађь Ð2 апђечке лекарсђÐ2а. КоÐ3Ðа он у меня начÐнает заболеÐ2ађь, Ð2се начÐнаеђся с Ð3орла, пођом Рнасморк Ð2ÐобаÐ2ок пояÐ2ляеђся. ЛечÐм Ð2се эђо бÐопароксом. После ÐÐ2ух-ђрех ÐнеÐ1 прÐмененÐя, сÐмпђомы пођÐхоньку начÐнают схоÐÐÑ’ÑŒ

Підкажіть будь ласка, як можна вилікувати застуду в найкоротші терміни? У сина день народження гості запрошені, а я така з соплями і кашлем. У носі і горлі дере, що можна зробити щоб скоріше видужати?

якщо є біль в горлі, то полечитесь йоксом. Від кашлю інгаляції з мінералкою, гірчичники

Від нежитю купуйте масло ОЛБАС.

Коштує близько 100-150р

Подушите їм, якщо треба мега терміново на ваную паличку і пази носа протріть.

Прослезитесь не по дитячому.

Нежиті не стане в теч. хвилин 15.

Завжди нежить прибираємо їм.

кожні 20 хв полоскати горло настоєм евкаліпта (приблизно 15 руб.), ніс кожні півгодини промивати водою з сіллю: втягувати носом з долоньки або налити в баночку з-під краплею будь-нитка для носа і впорскувати (розчин — щоб прям сіль відчувалася). завжди так лікуюся. за 1 день все проходить.

Люсиен

У носі і горлі дере, що можна зробити щоб скоріше видужати?

Ніс промивати морською водичкою або сольовим розчином. На ніч краплі в ніс. Від горла добре допомагає Тонзилгон. Він швидко знімає набряк слизових і ефективно лікувати горло.

Думаю супер-таблетку, щоб прийняти один раз і все пройшло — ви не знайдете)) Поки не придумали таку)) Ну а щоб швидше перемогти застуду, головне не «забивати» на її існування. При нежиті банальні промивання допомагають. Тим же, чим і дітям, робити (салін, аква маріс, та хоч фізрозчин). Якщо у горлі дере — пастилки які-небудь . Наприклад, Бронхикум — вони на екстракті чебрецю, при кашлі допомагають. Ну і головне — провітрювання, стежити щоб повітря був не сухий і не дуже жарко було, пити-пити-пити — багато (чай, морсики та інше). Комаровський пише, що саме тут 90% ефекту в лікуванні застуди, а не в ліках. Він, звичайно, це про дітей писав, але до дорослим теж відноситься. Поправляти! Ну, і щоб були сина не заразити — банальну оксолинку купите.

полоскайте горло частіше і таблеточки які-небудь пропийте, імудон наприклад, допомагає швидко і імунітет укрепляетСообщение було змінено користувачем 20-12-2010 в 22:42

Диво засобів від застуди, від болю в горлі, кашлю не буває. Треба сидіти і лікуватися. Пиши чай з варенням. Лимончик їсти. Постільна білизна тепла. Від горла які-небудь бурульки, їх зараз багато в аптеках. Від кашлю бронхипрет не погано допомагає. У мене коли почався кашель, то перший час дуже мучилася, не могла нормально відкашлятися. До сліз доходило. А потім з бронхипретом, мокрота стала швидко виходити.

Ну, можете зняти симптоми яким-небудь порошочком, типу терафлю. А потім вже лікуйтеся нормально.

Ну що ви там? Вилікувалися? Я вважаю, що Arph хороший вихід із ситуації підказала з терафлю. А лікування — штука не швидка.

З нашою погодою — день мороз, а день дощ — я застудилася. От сьогодні прийшла з роботи, морозить, кашель, нежить — цілий букет! Купила собі по дорозі Гриппостад, аптекарка порадила, сказала, що він швидко на ноги ставить. На вечір вип’ю чаю з медом і сподіваюся, що завтра буде краще. А зараз шукаю які ще рецепти в неті, ось цікаву статтю нарила на «Комсомолці» kp.ru/daily/24601.4/772389 /.

Найбільше мене дратує біль у горлі: ні випити, ні закусити =))) А ви чим горло лікуєте?

Дивлячись від чого горло лікувати. Воно в мене саме по собі рідко болить, якщо кашель починається – просто пом’якшувальні пастилки купую.

ЛетаЙущаЙа АшЫпка

1

ЛетаЙущаЙа АшЫпка

23 вересня 2012 в 15:32

Я в такому випадку пила антибіотик ампіокс. За ніч видужувала, але це в екстрених ситуаціях

2

Finena

23 вересня 2012 в 15:37

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

Ні в якому разі не антибіотик. У вас навіть температури немає, я вже мовчу, що ви аналіз крові не здали. Це звичайна вірусна інфекція. Рясне тепле питво. Для горла антисептик типу трахисан, декатилен. Полоскати можна просто солоною водою, можна травками. В ніс звичайний фіз. Розчин, якщо пробачте зелені соплі, то спочатку промийте розчином, потім щось судинозвужувальну типу галазолина, а після по 4 краплі сульфацид дорослий або окомістин. Ну і від кашлю зависимрсти від типу сухий або мокрий. Выздоравливайте.

 

4

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:43

 

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

Подібні препарати у цивілізованих країнах заборонені до продажу. Занадто багато побочки.

5

Finena

23 вересня 2012 в 15:45

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Подібні препарати у цивілізованих країнах заборонені до продажу. Занадто багато побочки.

у мене вся сім’я його п’є при застуді — ніякої побочки.

Якщо так міркувати, то половину продуктів, представлений в наших супермаркетах, не можна їсти

Ну, якщо Вам печінка не дуже то й потрібна можна звичайно при кожній застуді антибіотики пити. А якщо по справі: непогано б прослушаться у доктора, може хрипи є. Попийте відхаркувальний, пополощіть горло, можна тіж інгаляції, Гівалекс. До ранку як огірочок навряд чи будете, звичайно, але і одноразовий прийом антибіотика Вам теж не допоможе прокинутися здоровою.

Застуда якщо не лікувати, триває сім днів, якщо лікувати — тиждень.

ударну дозу цибулі і часничку ,компрес на горло і на горчишники,можна випити перед сном фервекс з малиною і відразу під теплу ковдру потіти,а горло бажано обробити содою,і завтра як огірочок)))))

а антибиотек при відсутності температури не треба ,якщо брати то тільки весь курс, суворо по годинах

9

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:49

Відповідь для Маркелов

Цитата:

Застуда якщо не лікувати, триває сім днів, якщо лікувати — тиждень.

Тобто можна не лікувати зовсім?

10

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:50

 

Відповідь для Finena

Цитата:

у мене вся сім’я його п’є при застуді — ніякої побочки. Якщо так міркувати, то половину продуктів, представлений в наших супермаркетах, не можна їсти

Та заради Бога. Порятунок потопаючих, справа рук самих потопаючих. Якщо у вас немає побочкис першого разу, не означає, що її ебудет після і що ви не вбиваєте свою печінку і нирки. Адже ви не заете як це відгукнеться через десяток років. Задумайтеся.

11

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:51

 

Відповідь для factalex

Цитата:

Тобто можна не лікувати зовсім?

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

12

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:52

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

відправлено смс на купівлю фармацитрона), теплий плед є будинки в наявності)

13

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:53

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

Тоді чай з варенням прямо зараз , спасибі!

14

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:54

 

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

https://www.gorod.cn.ua/news_16455.html

Читайте. Це крапля в морі інформації, яку ви можете знайти при бажанні в інтернеті.

15

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:56

 

Відповідь для factalex

Цитата:

Тоді чай з варенням прямо зараз , спасибі!

Рясне, кисле пиття ….. малина, калина. Гаряче молоко з ч. л. маса вершкового добре.

Анонім

16

Анонім

23 вересня 2012 в 16:00

Аміксин, Фервекс

17

Finena

23 вересня 2012 в 16:04

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

https://www.gorod.cn.ua/news_16455.html Читайте. Це крапля в морі інформації, яку ви можете знайти при бажанні в інтернеті.

ой, ви б мені ще посилання на Паралельний світ кинули

виробництво фарм препаратів відповідно і їх дія (фармакодинаміка, фармакокинентика та інша лабуда) це моя спеціальність, тому всі ‘шокуючі розслідування’ неписьменних у цій галузі людей (журналістика і фармація кілька далекі один від одного) мене найчастіше смішать, а іноді прям бісять.

Терпіти не можу такі статті і передачі. Мелють з розумним виглядом всяку нісенітницю, а люди вірять

18

Finena

23 вересня 2012 в 16:07

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

а з чого ви взяли, що у людини в організмі вірус? застуда, за мед класифікації — це взагалі не вірусне!

АТ виробляються на 3-5 день?.. дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад, напрацьовуються до 3му місяцю…

Я кинула вам посилання на першу-ліпшу статтю. Якщо це ваша професія, то як ви можете радити препарат, який лише глушить симптом, а не лікує? Та ще й глушить з шкодою. Комаровський напевно теж нісенітниця несе? І всі лікарі з руссмедсервис, в яких я не раз консультувалася. І лікарі, у яких я особисто проходила лікування.

20

Pavelolka

23 вересня 2012 в 16:12

 

 

Відповідь для Finena

Цитата:

а з чого ви взяли, що у людини в організмі вірус? застуда, за мед класифікації — це взагалі не вірусне! АТ виробляються на 3-5 день?.. дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад, напрацьовуються до 3му місяцю…

Будь лейкозу, що ви несете. Людина запитує про звичайну застуду. Чим на вашу викликані симптоми? Бактеріальним ураженням? Лікування не потрібно. Спокій і питво. Я вже писала вище.

21

Finena

23 вересня 2012 в 16:17

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Я кинула вам посилання на першу-ліпшу статтю. Якщо це ваша професія, то як ви можете радити препарат, який лише глушить симптом, а не лікує? Та ще й глушить з шкодою. Комаровський напевно теж нісенітниця несе? І всі лікарі з руссмедсервис, в яких я не раз консультувалася. І лікарі, у яких я особисто проходила лікування.

я раджу цей препарат тому що він реально допомагає швидко позбутися від застуди.

Саме по собі миттєве зцілення це вже не зовсім правильно і не зовсім природно.

Ви робите якісь розумні припущення грунтуючись на тому, що вам в якійсь конкретній ситуації сказав лікар.

Але якщо ви не володіє якимись знаннями, як, наприклад, про вірусних захворювань, АТ, АГ і т. п, то краще не придумуйте, особливо спираючись на интрнентовсыкие статті

22

Finena

23 вересня 2012 в 16:19

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Будь лейкозу, що ви несете. Людина запитує про звичайну застуду. Чим на вашу викликані симптоми? Бактеріальним ураженням? Лікування не потрібно. Спокій і питво. Я вже писала вище.

навчіться читати!!

‘дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад,’ — бачили слово НАПРИКЛАД?

Ви вже визначіться, що тут — ‘Бактеріальним ураженням?’ або вірусне. Бактерії та віруси-це не одне і те ж

Ви навчитеся читати. Я відмовляла топикстартера від антибіотиків, оскільки немає ні симптомів бактеріального хвоста, ні аналізу крові з лейкоцитарною формулою та зсувом вліво. А ТС саме і питав як вилікувати.

Я довіряю своїм лікарям, які дуже не рекомендували подібні препарати. Інфо ТЗ дала, а далі кожен думає своєю головою. Чує, не чує, хоче бачить інфо, а хоче немає. На сім віддаляюся, перелевать з пустого в порожнє немає сенсу. Препарат менш шкідливим не стане з-за цього.

Дослідження американських лікарів

https://www.aalatimes.com/2011/11/25/repeated-inges…

24

Finena

23 вересня 2012 в 16:39

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

ні аналізу крові з лейкоцитарною формулою та зсувом вліво.

ви просто підірвали мій мозок

До відома — я працюю з кров’ю, роблю аналізи в тому числі і лейкоформулу. Ваша пропозиція це просто щось!

Довірять лікарям і розуміти їх, як видно, це не одне і те ж

До речі, при чому тут Комаровський? він дитячий лікар

25

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 16:54

я вже п’ю чай, все нормально )

26

Pavelolka

23 вересня 2012 в 16:59

 

Відповідь для Finena

Цитата:

ви просто підірвали мій мозок До відома — я працюю з кров’ю, роблю аналізи в тому числі і лейкоформулу. Ваша пропозиція це просто щось! Довірять лікарям і розуміти їх, як видно, це не одне і те ж до Речі, при чому тут Комаровський? він дитячий лікар

Ви в своєму віці мабуть не застали бланки, в якому формула розшифровувалася не вертикально, а горизонтально. І з лівої сторони нейтрофіли. Ви знаєте про що вони говорять? Вам краще не потрапляти явно.

https://articles.komarovskiy.net/klinicheskij-anali…

Віддаляюся з теми. Марна балаканина розпочався.

ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

27

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 17:01

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

Спасибі Вам величезне!

28

Finena

23 вересня 2012 в 17:26

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Ви в своєму віці мабуть не застали бланки, в якому формула розшифровувалася не вертикально, а горизонтально. І з лівої сторони нейтрофіли. Ви знаєте про що вони говорять? Вам краще не потрапляти явно. https://articles.komarovskiy.net/klinicheskij-anali… Йду з теми. Марна балаканина розпочався. ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

при чому тут вік і напрямок розшифровки?… поняття ‘зсув вліво’ і ‘зсув вправо’ як були, так і залишилися. Просто те, що ви пишете це з роду — чув дзвін, але не знаю де він.

29

Finena

23 вересня 2012 в 17:30

Так, автор, поправляти швидше, не залежно від того, чим будете лікуватися! 🙂

Рясне гаряче питво було є і буде одним з важливих прийомів у лікуванні.

До речі, мені колись лікар порадила такий рецепт — 1 стакан молока нагріти до початку кипіння, додати туди ложку злив масла, ложку меду, ложку малинового варення, 0,5 чл соди і ложку коньяку. Випити це все, укутати і після такого не вилазити з ліжка. Теж дуже здорово допомагає

30

tasol

23 листопада 2012 в 11:36

Відповідь для Finena

Цитата:

До речі, мені колись лікар порадила такий рецепт — 1 стакан молока нагріти до початку кипіння, додати туди ложку злив масла, ложку меду, ложку малинового варення, 0,5 чл соди і ложку коньяку. Дивний лікар. Мед ні в якому разі не можна в окріп — від нього тоді толку як від козла молока. Вже краще тоді медком закусити всю цю суміш.

ВАМ ТАКОЖ МОЖЕ СПОДОБАТИСЯ